måndag 1 september 2014

Sååå trevlig 50-års fest!

Hejsan kära vänner!
Hoppas ni har det bra i det soliga höstvädret.
Själv tycker jag att hösten kom alldeles för tidigt i år.
Men, vi får väl vara glada för den fina sommaren 
vi hade:)
Idag tänkte jag visa er ett kort som jag gjorde
till en av våra goda vänner som fyllt 50 år i sommar.
Eftersom hon hade fest i lördags så fick hon detta kort
tillsammans med en present av oss.
Vi hade jätte trevligt och de bjöd på en underbar buffé.
Papperna är från Maja design och stämpeln från Vilda stamps.




Ha en härlig vecka!

Kram

5 kommentarer:

  1. Härligt kort, gillar det motivet som också finns i min samlig stämplar. Fina färger och snyggt med banderollen. Är själv mitt i en 60 års uppvaktning till fredag, ska försöka fixa något bra. Ha det bra. kram bibbi

    SvaraRadera
  2. Vilket fint kort och en underbar stämpel! Många fina kort du gjort, här hälsar jag gärna på fler gånger!! Tack för de fina orden i min blogg. Kram Elinor

    SvaraRadera
  3. Vilket härligt kort!
    Gillar den stämpeln, och jag gissar att födelsedagsbarnet blev jätteglad för det kortet :)
    Kram & ha en bra dag!

    SvaraRadera
  4. your gallery is just very nice .graphics are very nice . your website it just super. best of luck . do come visit me some time. that goes to everybody who see this. WE.HOBBIESANDCRAFTS.NET. and please sign my guestbook at the bottom of my webpage to let me know you came to see me do send your very good friends ( thank you ) it good to meet new friends.

    SvaraRadera
  5. Det här kortet var läckert! Härlig stämpel :)
    Tack för du kikade in hos mig och lämnade en kommentar!!
    /Pillan

    SvaraRadera