måndag 2 november 2015

Fler Julkort!

Nu är det verkligen full rulle med julkortstillverkningen:)
Jag gissar att det är så även hos er.

På det översta kortet har jag använt papper från
Panduro Hobby, två stämplar från Bildmålarna som jag 
maskat ihop och färglagt med mina Distress pennor.
God Jul är utstansat med en die från Rox stamps, gran-
kvistarna är en die från LeCreaDesign och det guldiga är 
en die från MemoryBox.



Till nästa kort har jag använt papper från Maja Design, 
stämpel från Bildmålarna, kantstans från Martha Stewart,
järneksbladen är en die från Joy crafts och ramen runt motivet
är en die från Nellie Snellen.


Ha en underbar vecka!

Kram

8 kommentarer:

  1. Riktigt fina julkort, gillar det röda och hjärtstansen. Motiven från Bildmålarna är så fina, saknar att det inte kommer fler till försäljning. Ha en bra vecka. kram bibbi

    SvaraRadera
  2. Jättefina julkort, så fint med rött, jag gillar
    din garnrosett och glittret på tösen :)
    Ha det gott!
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  3. Så fina julkort bägge två! Gillar flickan med lussebullar, gud vad söt hon är!!! Rosetten av garn är också superfin, det blir lite annan effekt än med sidenband. Tjuvar nog den ide´n om det är ok!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är självklar ok!
      Kram och ha det fint!

      Radera
  4. Två jättefina och välarbetade julkort du gjort. Gillar särskilt den söta stämpeln med lussekatterna på det nedre kortet. Kram

    SvaraRadera
  5. Jättefina julkort! Jag gillar också garnrosetten mycket. Den passar in så fint på det kortet. Kram!

    SvaraRadera
  6. Jättefina kort med ursöta stämplar! Har säkert sagt det förut men du får det så snyggt med olika papper och mönster!! Fina detaljer!
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Hej :)

    Båda korten är helt underbart vackra och man känner en riktigt julkänsla när man tittar på dom.

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera