torsdag 7 januari 2016

En liten tjej!

Hej kära vänner!

Hoppas ni fått en bra start på det nya året:)
Imorgon börjar våra tjejer i skolan igen, efter
ett skönt och avkopplande jullov.

Till våren blir Elin konfirmerad och Emelie tar studenten, vilket
vi så smått börjat planera. Skall bli sååå kul:)

Idag visar jag er ett kort som jag gjort till min systerson
och hans sambo. De har fått sitt andra barn, en flicka.
Och Astor har blivit storebror:)

De små skorna är en die från Marianne design. 
Kanstansen jag använt är från Martha Stewart och papperet
kommer från Maja design.



Jag önskar er alla en riktigt skön helg!

Kram!!


7 kommentarer:

  1. Åh va gulligt kort, vilka söta skor =) kram

    SvaraRadera
  2. Riktigt sött kort till en liten nykomling :) Gillar skorna, perfekt att det finns med till en kille också i förpackningen. Snygga bokstäver. Ser att du kommer ha fullt upp i slutet av våren. Visst är det en härlig tid, barnen blir äldre, inte vi ; Ha en skön helg. kram bibbi

    SvaraRadera
  3. Ett supergulligt kort, kul med bebisar i släkten.
    Skona är så söta och perfekt i storlek :)
    Konfirmation och student, två fina händelser.
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  4. Åh vilket sött kort! Fantastiskt fin rosett har du fått till också. Trots att jag har en "rosettgörare" blir mina aldrig sådär vackra :)

    SvaraRadera
  5. Vilket sött kort. Blir så sugen på att komma på att göra något.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Men hur sött var inte det här?!! Så fin skodie. Vad roligt med både student och konfirmation då har du att göra!:-)
    Hoppas din vecka blir fin! Kram!

    SvaraRadera
  7. Hej :)

    Vad härligt med tillökning i släkten :)
    Vilket socker sött kort och de små skorna är ju bara såå söta :)

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera