fredag 4 mars 2016

Kram kort!


Hoppas allt är bra med er!
Kanske lite extra bra idag, eftersom det är fredag:)

Idag visar jag er ett litet kram kort. Där jag använt
papper från Pion design, textstämpeln kommer jag
inte ihåg var den kommer från, men jag har embossat den
med silvrigt embossingpulver. 
Den vågiga bården har jag stansat ut med en die från 
Lawn fawn,  den andra diesen kommer från Nellie Snellen 
och bladdiesen kommer från Cheery Lynn.


Jag önskar er alla en riktigt trevlig helg med
mycket pyssel:)

Kram!

7 kommentarer:

  1. Så fin textstämpel inramad med fina dekorationer och snygga mönsterpapper i bakgrunden. Önskar dig en trevlig helg. kram bibbi

    SvaraRadera
  2. verkligen fint kort så fint med embossade texten , tjusigt pion papper , snyggt dekorerad . Ja det blir en dag i pysselrummet . Ha det så gott.
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  3. Ett vackert kort i snyggt rosa,
    fin embossad text :)
    Ha en fin söndag.
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  4. Så vackert kort med fin text! Fina papper och fin bladswirl-die.
    Kram och ha en fin vecka!

    SvaraRadera
  5. Vilket fint kort och så härligt med rosa. Fina blommor! Tack för fina och snälla kommentarer hos mig, jag blir så glad =) kram

    SvaraRadera
  6. Super fint kort som alltid :) och vem älskar inte embossing *ler* Jag vet inte hur mycket jag har he he he

    SvaraRadera
  7. Vilket underbart rosa och kramigt kort :)
    Jätte sött :)

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera