fredag 18 mars 2016

Påskkort!


Jag har gjort ett litet (11,5 x 11,5 cm) påskkort, där 
jag använt dies från Marianne design till blommor, blad
och korg. Gräset är en die från Joy crafts, de små äggen 
är en die från Spellbinders och de små kaninerna och 
texten är från Rox stamps.
Papperet kommer från Pion design.
Oftast använder jag, som ni märkt, stämplade
 motiv som jag färglägger, men ibland är det kul att prova
något annat. Det finns ju massor med fina dies 
att använda:)


Jag önskar er alla en Trevlig helg!

Kram!

7 kommentarer:

  1. Så fint påsk kort , fint med påskiga färger
    och de små söta kaninerna på.
    Hoppas helgen blir härlig.
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  2. Jättefint påskkort och så söta små kaniner. Fin blomblandning. Önskar dig en trevlig helg. kram bibbi

    SvaraRadera
  3. Meeen så sött, gillar detta kort massor :) Glad påsk i förskott *ler*

    SvaraRadera
  4. Svar på din fråga är Rollerskate på bokstäverna som använts.
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  5. Åh, vilket perfekt litet och sött påskkort! Så fint =) Kram

    SvaraRadera
  6. Så härligt påskkort i underbara färger!! Gillar massor!
    Önskar dig en Glad Påsk!

    SvaraRadera
  7. Underbart kort...
    En hel korg med en massa underbara blommor.
    Super fint och härligt vårigt :)

    Ha de gott.
    Kram kram Gurkiss

    SvaraRadera