tisdag 23 augusti 2016

Beställning från grannen!


Vår goá granne Agnes som snart fyller
93 år, är en flitig beställare av kort:).
Hon och hennes man Harry (lika gammal)
älskar att ge personliga kort till sin familj, släkt
och vänner! Kul för mig;)
Denna gången är det ett barnbarn som fyller år:)

Papperet som jag använt kommer från UHK gallery
och textstämpeln kommer från Reprint.
Dies jag använt:
Ovaler - Crea-lies
Stjärnor (bakgrund) - Gummiapan
Små stjärnor - MD
Blad - Joy Crafts
Text o siffror - Kaboks


Önskar er en fin kväll:)

Kram!!

8 kommentarer:

  1. Härligt kort, gillar det. Fina papper. Kul med återkommande nöjda kunder :) Ha det bra. kram bibbi

    SvaraRadera
  2. Vilket fint kort. Har du embossat textstämpeln? Jag tycker det är jättefint men har svårt att få till det själv.

    SvaraRadera
  3. Hej :)

    Kul med beställning och med återkommande kund :)
    Det var ett himla fint kort du har gjort.
    Snyggt sammansatt.

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera
  4. Härligt kort! Gillar verkligen textstämpeln och de fina stjärnorna =) kram

    SvaraRadera
  5. Superfint kort , så fina detaljer
    Min favorit blev det på de gång.
    Skoj med kunder som kommer igen o igen
    kram från Titti

    SvaraRadera
  6. Vilken tur din granne har, som kan beställa så fina kort från dig. Det här kortet är hur fint som helst, älskar upplägget, dien med stjärnorna och stämpeln du använt. Suveränt!

    SvaraRadera
  7. Så fin textstämpel på ett superfint kort!! Kul med kunder som beställer om igen.
    Kram och ha en fin helg!

    SvaraRadera
  8. Hej :)

    Så roligt med beställningar :)
    Kul med återkommande beställningar ifrån grannen :)
    Men jag förstår dom verkligen.
    Du gör super fina kort.

    Detta kort var verkligen jätte vackert :)

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera