måndag 20 februari 2017

En stor kram .......

Idag tidigt på morgonen 04.30 körde jag döttrarna
 till tågstationen i Lund. De  åkte till London
 och kommer hem på fredag:). 
Det kommer att kännas sååå tomt här hemma
utan dem:(. Men så kul de kommer att ha:).

Hur som helst så har jag ett litet "kramkort"
 att visa er. Storleken är 11 x 15 cm.

Det är en lite äldre stämpel som jag tyvärr
inte kommer ihåg tillverkaren på.

Dies som jag använt är:

Ramarna - Crea-lies
Den vita bakgrunden - Spellbinders
Blad - Cheery Lynn


På insidan har jag stansat ut en blomma
med en die från Creative Expressions och
swirlen är utstansad med en die från Magnolia.
Textstämpeln kommer från Reprint.


Hoppas att ni får en bra vecka:)

Kram!



7 kommentarer:

  1. Å London, dom glömde mig ; Har varit dit och trivdes där. Dom får säkert några trevliga dagar.Fint kort, snyggt med bakgrunden bakom cirkeln. Fin text och snygg insida. Ha en bra vecka. kram bibbi

    SvaraRadera
  2. Jättefint kort, snyggt med rutmönstret på framsida =) kram

    SvaraRadera
  3. Vilket fin kort. Jag kommer säkerligen att liftat det någon dag.

    SvaraRadera
  4. Vackert kort i fina färger. Fint dekorerat både på in- och utsidan.
    Ha en bra vecka!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Härligt kort att få skickat till sig .Bra att ha kort .
    Härligt för döttrarna med härlig tid i London .
    Sköt om dig ,
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  6. Åh, så fin bakgrund! Och väldigt snygg insida!
    Förstår att det blir tyst utan barnen i huset. Ibland längtar man efter lite lugn men när man väl får det så saknar man ungarna ändå!
    Kram och ha en fin vecka!

    SvaraRadera
  7. Hej :)

    Himla läckert kort du gjort :)
    Spännande för döttrarna att åka till London :)
    Hoppas att dom hade det bra.

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera