fredag 8 december 2017

Lite fler julkort!

Hej på er!
I helgen var det dags för julmarknaden på
Borgeby slott! Och det var jättetrevligt, men 
jättekallt i ladan där vi stod.
Jag fick sålt en hel del kort, så jag är jättenöjd:)

Till det första kortet har jag använt papper
från Maja design och ett motiv från ett ark rispapper,
cirkeln bakom motivet är från Creative Expressions,
bården från Lawn fawn och järneksbladen 
marianne design.


Och till det andra kortet har jag använt papper
från Pion design.
Motivet är utstansat med en die från Xcut, blomman
och de vita grankvistarna är från Marianne design
samt de gröna kvistarna som är från Sizzix.


Önskar er alla en underbar helg!

Kram

9 kommentarer:

  1. Så kul med marknad och att du fick sälja kort. Dessa två jättefina, riktig julstämning.
    Önskar dig en trevlig 2:a advent. /kram bibbi

    SvaraRadera
  2. Klart kul med marknad och att sälja kort
    Dina kort är ju så underbara
    Översta kortet blev min favvo , helt klart
    ha det ni så gott vännen , kram från Titti

    SvaraRadera
  3. Superfina kort båda två. Fastnade lite extra för kortet med rådjuren, så fint med mycket vitt och motiven. Kram

    SvaraRadera
  4. Kul med marknad och förstår att du fick sålt mycket när du gör så fina kort! Två jättefina kort och cirkeln bakom motivet på första kortet var verkligen fin.
    Kram och må så gott!

    SvaraRadera
  5. Vilka fina kort! Tomte-kortet kan ju inte bli mer julkänsla med motiv och färger, jättefint! Jag gillar ju djur och natur, så kortet med hjortarna kan jag inte annat än tycka om! Ett stilfullt kort med vackert motiv och milda färger.
    /Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Vilka underbart fina kort du har skapta! Vilken julkänsla de ger!
    Så roligt att stå på julmarknad och sälja av alstren du har skapat. Jag hinner aldrig få ihop så många alster så det är någon idé...hihi
    Trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Grattis till bra försäljning, kul :)
    Ett vackert rött kort, snyggt sammansatt.
    Mysigt grönt kort, fint med det stansade :)
    Ha det gott och en god jul!
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  8. Hej :)

    Hua ja jag kan förstå att det var kallt i en lada.
    Super kul att du fick en del sålt :)

    Super fina kort du har gjort :)

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera
  9. Hej igen! Tusen miljoner Tack för det otroligt fina julkortet!! Blev så glad!!💕 Och tack för alla fina kommentarer! Har ju tyvärr inte gjort några julkort i år så jag skickar en hälsning här: Ha en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!!
    Kram!!💕

    SvaraRadera